Több, mint 12 évet töltöttem el építőanyag kereskedések weboldalának kezelésével és a marketing folyamatok levezetésével, ebből 7-et a régiónk egyik vezető építőanyag kereskedésében, a Huf-Bau beszerzési csoport tagjaiként. Az általam végzett munkakörben, számomra a legnagyobb probléma a külsős munkatársak alkalmazásánál illetve a weboldalak tartalmi anyagának létrehozásánál adódott. Kevesen értenek párhuzamosan a kettőhöz, és általában csak klónoldalak előállítására voltak képesek.  Én személy szerint mindkét dologgal tisztába vagyok, és tudom, hogyan kell jól működő, releváns tartalmat készíteni egy weboldalra, vagy egy webshop termékeire.

Tartalomkezelés építőanyag kereskedéseknek

Aki építőanyagokkal foglalkozó weboldalt készít vagy legyen az akár a cég tulajdonosa, sokszor találja magát a fent említett problémák sűrűjében. Létrehozzák az 56. klóntartalmat az adott termékre, vagy szolgáltatásra, amivel a majdani lehetséges “természetes” (nem fizetett) találatok közül kigolyózzák magukat – rosszabb esetben büntetést kapnak-, és csak nagyon nehezen helyreállítható, esetenként helyreállíthatatlan károkat okoznak weboldaluknak. Hidd el, hogy a tartalom egyediségénél semmi sem fontosabb a Google keresőnek. Ez a legfontosabb tényező: a minőségi tartalom. Erre csak olyan ember képes, aki kellő tapasztalattal rendelkezik ezen a területen. Ilyenből hazánkban elég keveset lehet találni.

Tapasztalatom a cége szolgálatában

A CMS-rendszerek nem idegenek a számomra, napi szinten kezelem őket, több mint egy évtizede. Biztosan mozgok a rendszerekbe, még akkor is, ha egy új környezetben kell dolgoznom. Természetesen egy sima HTML alapú weboldal kezelése sem jelent különösebb erőfeszítést, ha Ön éppen ilyennel rendelkezik. Tanácsokkal tudok szolgálni, milyen vonalon kellene erősíteni, hogy a Google keresőjében hasznos előrelépés legyen illetve végrehajtom a feladatokat, ha csak arra van igénye. Évekig jártam a Huf-Bau építőanyag beszerzési társulás marketing gyűléseire, és bár az ott megszerzett információkat a mai napig bizalmasan kezelem, a megszerzett tudást azonban bármikor tudom kamatoztatni, néhány építőanyag kereskedés számára. Miért csak néhány. Egyéni vállalkozóként a kapacitásom könnyen kimeríthető, nem vállalok el olyan munkát amely:

  • meghaladja a korlátaimat (esetleg egyedül kevés lennék, hozzá, hiszen az időm véges)
  • nem tudom kihozni belőle a maximumot, tőlem kívülálló okok miatt
  • illetve nem tudok együtt dolgozni egy céggel, a minimális kéréseim nemteljesítése végett.